Upravljanje zalihama
Modul Upravljanje zalihama omogućava korisnicima upravljanje sirovinama, materijalima, poluproizvodima, rezervnim dijelovima, sitnim inventarom na zalihi, gotovim proizvodima i robama, kao i analizu kako bi se pravovremeno predvidjeli robni tokovi i potrebe. Sve promjene koje nastaju u ovom modulu se odnose na promjenu stanja zalihe i njene vrijednosti. Putem kalkulacija i šema knjiženja direktno je povezan s računovodstvom, što rezultira automatskim generisanjem promjena u glavnoj knjizi.
Skladišta definiraju organizacionu jedinicu, metod vrednovanja zalihe, poreski centar, način nivelacije, vrstu zalihe i u kojoj valuti se vodi skladište.
Artikli definiraju generalne podatke: vrstu (artikal,usluga), klasifikaciju, jedinicu mjere, kategoriju i tarifnu grupu. Kod povezivanja artikla sa skladištem definiraju se podaci: minimalna zaliha, maksimalna zaliha, pozicija u skladištu i itd. Omogućeno je atributivno vođenje.
Prodaja i nabava omogućavaju izradu ulaznih kalkulacija i izlaznih računa različitog tipa,
čime se operateru obezbjeđuje brzo snalaženje i donoženje operativnih odluka. Operateru su dostupni podaci o stanju zaliha, cjenovniku, rabatima i posljednjim računima za konkretnog poslovnog partnera kojem izrađuje dokument. Promjenu prodaje/nabave je moguće generisati preko dostupnih otpremnica, prijemnica, narudžbi ili profaktura, kao i vršiti zbirno fakturisanje na osnovu više otpremnica.
Inventura je specijalizovana funkcija koja omogućava: kontrolnu inventuru; inventura koja formira manjak i višak; invetura koja formira izlaz. Za svaku inventuru se automatski generiše popisna lista i definira koji je to skup artikala predmet invetarisanja.
Omogućava rad parcijalnih inventura za pojedinačnu grupu artikala što poboljšava efikasnost poslovanja.