Kao korisniku na raspolaganju Vam je širok spektar modula putem kojih se prikupljaju informacije od svih poslovnih procesa iz svakog kutka Vaše kompanije. Podaci uneseni na jednom mjestu dostupni su širom kompanije i samo jednim klikom postaju tačne i pravovremene informacije svima koji ih u tom trenutku trebaju, čime se znatno ubrzavaju operacije i otklanjaju potencijalne greške.
IMIS Vam osigurava integriranu platformu za računovodstveno i finansijsko upravljanje, distribuciju, proizvodnju, upravljanje finansijskim, ljudskim i materijalnim resursima, unapređenje poslovnih odnosa s kupcima i dobavljačima, planiranje i poslovnu analizu.
Računovodstvo
Računovodstvo
Modul Računovodstvo predstavlja centralizovani pristup za praćenje poslovnih promjena na računima glavne knjige. Poslovne promjene koje nastaju u drugim modulima (izvor) se automatski reflektiraju na ovaj modul shodno relacijama koje su uspostavljene preko kalkulacija i šema knjženja. Promjene koje su proknjižene iz drugih modula su obilježene prefiksom tog modula i dostupne su da se pregledaju, odobravaju ili vrate na kontrolu i nije ih moguće mijenjati osim kroz modul u kome su nastale.
Poslovna funkcija Knjiženje omogućava unos promjena grupiranih u dokumente i naloge za knjiženje. Osigurana je puna kontrola unosa prema prethodno zadatim parametrima. Pregled i pronalaženje dokumenata, naloga i stavki je osigurano kroz razne opcije i preko brojnih parametara.
Poslovnom funkcijom Dnevnik knjiženja su kronološki obuhvaćene sve promjene na računima glavne knjige.
Subanalitička evidencija uspostavlja relacije između promjena u glavnoj knjizi prema prethodno uspostavljenim relacijama konta prema subanalitikama: poslovnim partnerima, organizacionoj strukturi, uposlenicima, aktivnostima i radnim nalozima.
Poslovna analiza se bavi izvještavanjem o računima glavne knjige preko pripadajućih subanalitika i njihovom međusobnom ukrštanju. Također, izvještava o ročnosti ili dospjelosti potraživanja i obaveza.
Knjigovodstveni izvještaji osiguravaju skup standardnih ali i propisanih izvještaja preko računa glavne knjige i pripadajućih subanalitika.
Poslovna funkcija Definiranje izvještaja omogućuje korisniku da samostalno dizajnira izvještaje u vidu tabela.
Poslovna funkcija
Generisanje izvještaja omogućuje da se podaci dobijaju u realnom vremenu, pri čemu izvještaji mogu biti na globalnom nivou, ali mogu ići i ka proizvoljnom broju analitičkih raščlanjivanja.
Poreska evidencija
Modul Poreska evidencija na moderan i lak način omogućava vođenje propisanih evidencija po svim zakonskim standardima, tj. u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost.
Preko poslovnih funkcija Šifarnik vrste KUF-a i KIF-a omogućeno je definiranje vrsta KUF-a i KIF-a prema potrebama poslovanja specifičnog korisnika.
Predstavlja evidenciju koja je organizovana za obračunski period i po vrstama KUF-a, što omogućava razvrstavanje podataka za automatsko popunjavanje Obrasca P PDV. Ima opcionalnu funkciju automatskog knjiženja u Glavnu knjigu putem skupa šema knjiženja. Vodi se po principu poreskog dnevnika, a nakon što stavka KUF-a uđe u poresku prijavu nisu moguće izmjene. Ugrađena je i funkcija zaključivanja KUF-a za obračunski period.
Predstavlja evidenciju koja je organizovana za obračunski period i po vrstama KIF-a. Omogućava razvrstavanje podataka za automatsko popunjavanje Obrasca P PDV. Ova evidencija se može ažurirati manuelno i/ili automatski kroz module. Vodi se po principu poreskog dnevnika, a nakon što stavka KIF-a uđe u poresku prijavu nisu moguće izmjene. Ugrađena je funkcija zaključivanja KIF-a za obračunski period.
PDV prijava (Obrazac P PDV) predstavlja izvještaj koji je baziran na evidencijama KUF-a i KIF-a. Zbog praćenja sljedivosti omogućena je priprema i odobravanje poreske prijave. Odobravanje poreske prijave povlači za sobom nemogućnost naknadnih izmjena u evidencijama KUF i KIF za izvještajni period. Ugrađeno je automatsko popunjavanje poreske prijave u propisanom formatu i sadržaju.
Finansijska operativa
Finansijska operativa
Modul finansijska operativa služi za evidentiranje obaveza i potraživanja organizacije, import i usaglašavanje izvoda od banaka.
Šifarnik Periodičnosti služi za definiranje različitih rokova dospijeća vanstandardnih obaveza.
Šifarnici Vrsta obaveze/potraživanja služi za definiranje svih vrsta obaveza /potraživanja koje se mogu pojaviti u jednoj organizaciji
Vrste plaćanja su šifarnik gdje se definiraju sve vrste plaćanja koja se koriste u organizaciji.
Vanstadardne obaveze služe da se evidentiraju obaveze koje ne nastaju na standardan način (knjiženjem u KUF) i razlikuju se od običnih obaveza.
U Registru obaveza se nalaze sve obaveze organizacije bez obzira na njihov status. Uslov da se neka obaveza pronađe u registru obaveza je da bude proknjižena u nalog za knjiženje.
Vanstadardna potraživanja predstavljaju za organizaciju sva ona potraživanja koja nastaju spontano i na nedefiniran način.
Registar potraživanja se puni prilikom generisanja promjena prodaje proizvoda ili usluga ili kreiranjem vanstandardnih potraživanja, a ista se realizuju importom izvoda i uplatama kupaca.
Prijedlog za plaćanje je poslovna funkcija gdje je omogućen import prijedloga za plaćanje generisanih na nekom drugom mjestu ili nekom drugom softvare-u, te generisanje platnih naloga.
Pregled obaveza i potraživanja je poslovna funkcija gdje su prikazana sva nerealizovana potraživanja i obaveze, te služi za eventualne analize i upoređivanja potraživanja i obaveza.
Platni nalozi su fukcija koja daje uvid u datumski opseg i status platnih naloga (U pripremi, Generisan/Odštampan, Usaglašen, Neusaglašen/Poništen).
Poslovna funkcija pomoću koje se vrši importovanje bankarskih izvoda, usaglašavanje plaćenih i naplaćenih obaveza i potraživanja sa izvoda sa obavezama i potraživanjima
Obračun plaća
Obračun plaća
Ovaj modul omogućava obračun i praćenje primanja uposlenika i drugih fizičkih lica (plaće, topli obrok, ugovor o djelu, autorski honorari, i sl.), obustava, poreza i doprinosa. Direktno je povezan sa sistemom za upravljanje ljudskim resursima (kadrovska evidencija). Povezivanjem s aktivnostima i radnim nalozima ostvaruje se veza sa sistemom planiranja i analize. Direktno generiše promjene u glavnoj knjizi.
Šifarnici omogućavaju parametrizaciju sistema i rješenje za sve varijetete obračuna ili načina ostvarenja prava na primanja. Kroz definiciju vrsta primanja vrši se raslojavanje prava na primanja, individualna postavka obračuna za to primanje shodno općim aktima i individualni način obračuna poreza i doprinosa ukoliko je to potrebno.
Priprema obračuna se vrši u skladu sa evidencijom iz modula Upravljanja ljudskim resursima, kontrolom prisutnosti na poslu i evidencijama rada iz organizacionih jedinca. Unos podataka se vrši po uposlenim i vrstama primanja prema kojima je taj uposlenik ostvario pravo na primanja.
Poslovna funkcija pruža mogućnost rada sa više obračuna koji su u pripremi, tako da možete isovremeno raditi autorski honorar, ugovor o djelu i obračun plaća.
Omogućena je diferencijacija vrijednosti boda po organizacionim jedinicama što pruža mogućnost menadžmentu da se pojedine organizacione jedinice stimuliraju/destimuliraju.
Automatski se knjiži u glavnu knjigu, te pruža evidenciju troškova po organizacionim jedinicama.
Izvještaji osiguravaju zbirne i analitičke preglede o izvršenim obračunima plaća, kao i zakonom propisane obrasce (Porezna kartica, OLP, GIP, Specifikacija za isplatu plaća, MIP-1023 …).
Poslovna funkcija omogućava generisanje platnih naloga za kompletni obračun u dvije varijante, odnosno štampanje platnih naloga ili eksportovanje virmana u format prilagođen banci s kojom radite i importovanje u nalog za plaćanje.
Knjiženje u glavnoj knjizi se može vršiti automatskim generisanjem naloga za knjiženje.
Stalna sredstva
Stalna sredstva
Program Stalna sredstva vam omogućava da vodite računovodstvo stalnih sredstava u smislu evidentiranja i praćenja podataka o stalnim sredstvima u skladu sa zahtjevima računovodstvenih standarda, izvršenim dogradnjama na priznatim stalnim sredstvima, obračunatoj amortizaciji i revalorizaciji, smanjenju knjigovodstvene vrijednosti po osnovu djelomično¸g otpisa, te izvršenom rashodovanju, odnosno otuđivanju stalnih sredstava. Direktno je povezan s glavnom knjigom.
Šifarnik Nomenklatura omogućava da se stalna sredstva sistematično grupiraju preko zajedničkih svojstava
Šifarnik Revalorizacione grupe omogućava grupisanje stalnih sredstava po vrstama revalorizacije.
Šifarnik Kalkulacijski omogućava da se definiraju finansijski pojmovi, vrste učesnika, način unosa podatka.
Šifarnik Transakcijski omogućava definiranje dokumenata s kojima će operater lako i jednostavno napraviti sve količinske i vrijednosne operacije vezane za stalna sredstva.
Preko promjena se evidentiraju odgovarajući podaci o količinskim i/ili vrijednosnim elementima promjene na stalnom sredstvu. Definirane su sistemska amortizacija i sistemska indeksna revalorizacija koje izračunavaju zadate vrijednosti na principu dnevnog obračuna.
Preko funkcije inventure pripremaju se inventurne liste za popis i obračun inventurnih razlika. Za fizički popis je omogućena upotreba prenosnog terminala učitavanjem inventurnog broja (EAN code) na stalnom sredstvu. Podaci se automatski prenose o popisanim stalnim sredstvima na bazi kojih se vrši upoređivanje sa knjiženim stanjem i izvode podaci o inventurnim razlikama (višak ili manjak)
Funkcija zaključka godine omogućava automatsko formiranje početnog stanja za narednu godinu, a ujedno osigurava i kontinuitet evidencije stalnih sredstava.
Putem izvještaja se mogu dobiti različiti podaci i informacije o stanju i promjenama na stalnim sredstvima kombinovanjem uslova za izvještaj koji mogu predstavljati analitičku ili sintetizovanu analizu potrebnu za dalja izvještavanja zainteresovanih strana.
Blagajna
Blagajna
Modul Blagajna omogućava obradu i knjiženje poslovnih transakcija vezanih za promet gotovinom i raznim ekvivalentima gotovine. Podržano je automatsko generisanje dokumenata – temeljnice za uplatu / isplatu. Generisani dokumenti imaju svoj hronološki broj nastajanja u blagajničkom dnevniku. Modul je direktno povezan na Glavnu knjigu.
Šifarnik Vrsta blagajne omogućava raslojavanje blagajne na deviznu i domaću.
Šifarnik Blagajne omogućava definiranje različitih blagajni u okviru organizacionih sektora.
Šifarnik Vrste transakcija omogućava raznolik broj ulaznih i izlaznih transakcija shodno potrebama korisnikovog poslovanja.
Dnevnik blagajne je poslovna funkcija koja omogućava evidenciju prometa gotovinom i ekvivalentima gotovine po različitim vrstama blagajne.
Zaključivanjem blagajničkog dnevnika formira se krajnje stanje u blagajni po blagajničkom dnevniku. Prilikom otvaranja i zaključivanja blagajničkog dnevnika aktivne su različite logičke kontrole koje onemogućavaju postojanje nevalidnih situacija u blagajni.
Za svaki blagajnički dnevnik se poziva opcija Knjiženje dnevnika nakon čega se uspostavlja direktna veza sa Glavnom knjigom preko naloga za knjiženje čiji je izvor modul Blagajna.
Sitan inventar
Sitan inventar
Modul Sitan Inventar omogućava evidenciju, praćenje i pregled izvještaja vezanih za zalihe koje se vode kao Sitan alat i inventar. Modul je u upotpunosti povezan sa modulom Upravljanje zalihama, te je iz njega je omogućeno i automatsko knjiženje svih poslovnih transakcija.
Šifarnik Kalkulacije omogućava d kalkulacija koje se koriste u modulu Sitan inventar.
U okviru foldera Transakcijski nalaze se šifrarnici: Nadklasa promjene, Klasa promjene, Vrsta promjene te Šeme knjiženja.
Kroz poslovnu funkciju Unos promjene se rade sve promjene na Sitnom inventaru (početno stanje, ulaz, zaduženje uposlenika, povrat itd.).
Poslovnom funkcijom Pregled promjena se može pregledati, vršiti izmjene i dodavati promjene.
Putem izvještaja se mogu dobiti različiti podaci i informacije o stanju i promjenama na sitnom inventaru kombinovanjem uslova za izvještaj Lista sitnog inventara u upotrebi (po učesniku/po artiklu). Poslovna funkcija omogućava export u excel podataka definiranih kroz izvještaje.
Poslovna funkcija Unos inventurnih lista omogućava pojedinačni unos ali i generisanje inventurnih lista za sve uposlenike.
Ako nakon unosa inventurnih stanja ima razlika (višak/manja) to će biti prikazano na Izvještaju o inventurnim razlikama
Upravljanje zalihama (Robno)
Upravljanje zalihama
Modul Upravljanje zalihama omogućava korisnicima upravljanje sirovinama, materijalima, poluproizvodima, rezervnim dijelovima, sitnim inventaroma na zalihi, gotovim proizvodima i robama, kao i analizu kako bi s pravovremeno predvidjeli robni tokovi i potrebe. Sve promjene koje nastaju u ovom modulu se odnose na promjenu stanja zalihe i njene vrijednosti. Putem kalkulacija i šema knjiženja direktno je povezan s računovodstvom, što rezultira automatskim generisanjem promjena u glavnoj knjizi.
Skladišta definiraju organizacionu jedinicu, metod vrednovanja zalihe, poreski centar, način nivelacije, vrstu zalihe i u kojoj valuti se vodi skladište.
Artikli definiraju generalne podatke: vrstu (artikal,usluga), klasifikaciju, jedinicu mjere, kategoriju i tarifnu grupu. Kod povezivanja artikla sa skladištem definiraju se podaci: minimalna zaliha, maksimalna zaliha, pozicija u skladištu i itd. Omogućeno je atributivno vođenje.
Ugovori definiraju osnovne podatke u odnosu na poslovnog partnera: vrsta ugovora, broj dana odgode, rabat itd.
Cjenovnici su funkcija koja omogućava definiranje više cjenovnika za određene artikle i povezivanje sa određenom kalkulacijom. Povezivanjem cjenovnika i ugovora s poslovnim partnerom ostvaruje se čvrsta veza između politike cijena i načina kalkuliranja.
Izvještaji su grupirani u: izvještaje o zalihama, izvještaje o finansijskom prometu u skladištima, izvještaji o artiklima i izvještaji u drugoj valuti.
Prodaja i nabava omogućavaju izradu ulaznih kalkulacija i izlaznih računa različitog tipa,
čime se operateru obezbjeđuje brzo snalaženje i donoženje operativnih odluka. Operateru su dostupni podaci o stanju zaliha, cjenovniku, rabatima i posljednjim računima za konkretnog poslovnog partnera kojem izrađuje dokument. Promjenu prodaje/nabave je moguće generisati preko dostupnih otpremnica, prijemnica, narudžbi ili profaktura, kao i vršiti zbirno fakturisanje na osnovu više otpremnica.
Narudžbe su funkcija koja omogućava generiranje narudžbenica dobavljačima i praćenje njihovog toka.
Predračuni mogu biti s rezervacijom zalihe ili bez rezervacije. Opcionalno služe kao priprema za izlaz (faktura kupcu).
Inventura je specijalizovana funkcija koja omogućava: kontrolnu inventuru; inventura koja formira manjak i višak; invetura koja formira izlaz. Za svaku inventuru se automatski generiše popisna lista i definira koji je to skup artikala predmet invetarisanja.
Omogućava rad parcijalnih inventura za pojedinačnu grupu artikala što poboljšava efikasnost poslovanja.
Plan i analiza
Plan i analiza
Ovaj modul omogućava da se poslovna funkcija računovodstvenog (finansijskog) planiranja integriše u jedinstveni informacioni sistem na bazi direktne komunikacije sa prometom računa glavne knjige (sintetički/analitički). Na ovaj način pripreme za donošenje različitih vrsta finansijskih planova su jedan automatizirani proces koji ne traži ponovno unošenje podataka što znatno ubrzava proces usvajanja planova i spriječava da netačni podaci produkuju nerealnu plansku veličinu. Ovaj modul također omogućava automatsko praćenje realizacije izvršenja usvojenih planova i pravovremeno donošenje korektivnih mjera na bazi indikatora odstupanja ostvarenog u odnosu na planirano.
Šifarnik Ekonomskih kategorija omogućava definiranje različitih podskupova podataka unosom formule u kojoj su označena konta glavne knjige koja čine taj podskup.
Šifarnik Planova omogućava otvaranje neograničenog broja različitih planova.
Poslovna funkcija putem koje korisnik samostalno dizajnira sadržaj i format plana. Unos formula je veoma jednostavan i intuitivan korištenjem Editora za formule koji sadrži Ekonomske kategorije, Kontni plan, Funkcije i Varijable. Ugrađena je opcija kopiranja postavke plana u drugi plan i shodno konkretnoj situaciji adekvatno redizajniranje plana.
Poslovna funkcija koja omogućava da se za svaki plan unosom odgovarajućih uslova dobiju traženi podaci čija je glavna karakteristika automatska komunikacija sa glavnom knjigom i subanalitičkim evidencijama definiranim u kontnom planu. Ova funkcija omogućava i istovremeno masovno generisanje konkretne postavke plana za više organizacionih jedinica, kao i agregatnu realizaciju u vidu kompilacije traženih podataka za više organizacionih jedinica. Korisniku je na raspolaganju i izvještaj koji automatski prenosi podatke iz glavne knjige i vrši rekalkulaciju ostalih elemenata postavke plana.
Integrisana poslovna funkcija koja omogućava automatsko generisanje Excel tabele i njenu dalju upotrebu. Shodno tome, svaki izvještaj (plan/izvršenje plana) se može kopirati i u Word dokument kao inkorporirani tabelarni ili grafički dio nekog pisanog Word dokumenta.
Upravljanje ljudskim resursima
Upravljanje ljudskim resursima
Modul Upravljanje ljudskim resursima služi za definiranje i obuhvat podataka o svim angažovanim ljudskim resursima bez obzira na osnov rada, praćenje istorijata i izvještavanje.
Šifarnici definiraju podatke vezane za šifru, ime i prezime uposlenika, matične podatke, podatke o mjestu stanovanje, matičnom broju u PIO, nazivu radnog mjesta, datumu početka/kraja rada, koeficijentu složenosti, satnici po ugovoru, šiframa radnog mjesta, stručne spreme, stručnog osposobljavanja, vrste rada i vrste prestanka radnog odnosa.
Pregled uposlenika je tabelarni pregled (grid) koji omogućava izmjene postojećih podataka kao i dodavanje novih.
Izvještaji omogućavaju različite preglede podataka o uposlenicima (po stručnoj spremi, po radnom mjestu, po vrsti rada, po vrsti prestanka radnog odnosa, po organizacionim jedinicama, po šifri mjesta stanovanja, po šifri stručnog osposobljavanja, te karton uposlenika).
Poslovna funkcija omogućava export u Excel podataka definiranih kroz izvještaje.
Nabavka
Nabavka
Modul Nabavka prati i vodi detaljnu evidenciju kompletnog procesa nabavke, te korisniku u svakom trenutku pruža pregled izvještaja vezanih za proces nabavke.
Poslovna funkcija omogućava unos pozicija plana i planova nabavke.
Za svaku poziciju (stavku) iz plana nabavke definiraju se planske vrijednost na godišnjem nivou.
Poslovna funkcija omogućava unos:
postupaka, vrsta postupka i nabavke, statusa postupka, razloga poništenja postupka i odbacivanja ponude.
Funkcija Postupci dodatno omogućava i unos članova komisije, prigovor, žalbu, zahtjev za dostavu ponude i stavke postupka.
Ova funkcija omogućava realizaciju ugovora, odabir najpovoljnije ponude kao i detaljnu evidenciju pristiglih faktura.
Poslovna funkcija se sastoji od niza izvještaja koji omogućavaju detaljan pregled svih unesenih podataka vezanih za proces nabavke.
Šifarnici
Šifarnici
Ovaj modul služi za definiranje šifarnika koji su zajednički za sve module u IMIS-u. Svi ostali moduli uspostavljaju relacije sa podacima koristeći podatke ili parametre definirane u ovim šifarnicima. Također, moduli imaju i svoje lokalne šifarnike koji omogućavaju parametrizaciju sistema i uspostavljanje relacija među podacima shodno potrebama tog modula odnosno poslovne funkcije koju obrađuju.
Administrativno geografska struktura razrađuje vanjsku poslovnu okolinu u svrhu praćenja odnosa s poslovnim partnerima po regijama, alokacije poreza, alokacije uposlenika i sl.
Organizaciona struktura je šifarnik koji omogućava definiranje unutrašnje organizacije do bilo kog nivoa, a u svrhu uspostavljanja relacija između poslovnih promjena i organizacione strukture.
Poslovni partneri su šifarnik koji definira generalne podatke, adresne, kontakte, račune i opće podatke o poslovnom partneru. Također, ukoliko poslovni partner ima više dislociranih poslovnih jedinica (mjesta isporuke) omogućava njihovo definiranje sa generalnim podacima.
Uposlenici su šifarnik, koji definira generalne podatke, podatke o rođenju i ostale podatke. Opcionalno definiraju se podaci : adresni, radni staž, koeficijent, radno mjesto, pripadnost organizacionoj strukturi, način isplate, obustave i satnice prethodnih perioda.
Aktivnosti su šifarnik koji definira različite vrste poslovnih aktivnosti u svrhu uspostavljanja relacija između određenih poslovnih promjena i aktivnosti. Osigurava primjenu ABC (Activity Base Costing) metode. Također može imati primjenu kao šifarnik raznih programa.
Radni nalozi su šifarnik, koji definira generalne (krovne) radne naloge i osigurava uspostavu relacija između poslovnih promjena i radnih naloga.
Kontni plan je šifarnik koji osigurava razradu kontnog plana do bilo kog nivoa. Uspostavlja relacije između poslovnih partnera, organizacione strukture, uposlenika, aktivnosti i radnih naloga. Također, se definira obaveznost unosa valute, način prenosa u novi obračunski period i povezivanje stavki.
Ovim šifarnikom se definira koji je obračunski period aktivan, koji period obuhvata, koji kontni plan važi za taj period, koja organizaciona struktura i administrativno geografska struktura, te se može podijeliti na podperiode. Podperiodi služe za uspostavljanje relacija sa svim poslovnim promjenama sučeljavajući prihode i rashode na akrualnoj osnovi.
Poreski centri su šifarnik koji definira poreske centre i uspostavlja relaciju s administrativno geografskom strukturom u smislu alokacije poreza prema tim centrima.
Financijski pojmovi su šifarnik koji definira razne financijske pojmove koji će biti korišteni u kalkulacijama ostalih modula.
Vrste učesnika su šifarnik koji opisuje predefinirane i korisnički definirane učesnike u promjenama.
Kalkulacije su šifarnik koji definira koji financijski pojmovi čine neku kalkulaciju, uspostavlja relacije između tih pojmova. Šeme knjiženja su šifarnik koji definira financijske pojmove koji čine tu šemu knjiženja, uspostavlja relaciju s korespondirajućim kontom i ostalim definicijama neophodnim za knjiženje.
Proizvodnja
Proizvodnja
Ovaj modul omogućava planiranje i praćenje proizvodnje. Projektovan je kao sistem za upravljanje proizvodnjom (Production Management System) koji treba da omogući: nadzor nad sastavnicom proizvoda i njenim varijetetima, definira faze proizvodnje, tok radnog naloga, proizvodne linije i direktne planske troškove materijala za proizvod. Sve promjene koje nastaju u proizvodnji su vezane za radni nalog i aktivnost. Sućeljavanjem planskih kategorija sa ostvarenjem analiziramo izvršenje radnog naloga odnosno izvršenje u nekom periodu koji obuhvata više radnih naloga ili njihovih dijelova. Izvršenje se posmatra u količinskom odnosu i financijskom odnosu na planirano (normirano). Postoji opcionalna veza sa sistemima za akviziciju podataka s proizvodnih linija u onom obimu i formatu u kojem su dostupni. Direktno generiše promjene u glavnoj knjizi i upravljanju zalihama.
Proizvodi, sirovine, materijali, poluproizvodi, sklopovi su artikli definirani kroz upravljanje zalihama.
Sastavnica definira za jedinicu mjere proizvoda potrebne sirovine, materijale, poluproizvode i sklopove koji u svojim jedinicama mjera i količinama čine proizvod.
Jedan proizvod može imati više sastavnica radi različitih tehnologija ili supstitucija određenih komponenti, kao i oznaku da li je važeća i od kada, arhivirana i od kada, oznaka odobrenja i standarda.
Lansiranje radnog naloga je funkcija koja povezuje proizvod, zahtjevanu količinu (po sastavnici) za proizvodnju i propisanu sastavnicu.
Realizacija radnog naloga se odvija i prati kroz tok radnog naloga i status. Radni nalog se može dijeliti u više naloga od kojih svaki može imati svoj tok i status. Na osnovu lansiranih radnih naloga vrši se automatsko generisanje trebovanja i ažuriranje zaliha.
Obračun podrazumjeva obračun stvarnog utroška zalihe po sastavnici i komparaciju s planskim količinama (odstupanja). Ostali troškovi koje nije organizaciono i tehnološki moguće tačno alocirati po proizvodu iskazuju se u svojoj vrijednosti za jedinicu mjere proizvoda po sastavnici, te se raspoređuju na jedinicu proizvoda prema parametriziranom ključu raspodjele na osnovu podataka iz modula Glavna knjiga, Stalna sredstva, Obračun plaća.
Maloprodaja
Maloprodaja
Modul Maloprodaja je kvalitetno i funkcionalno informaciono rješenje, pomoću kojeg funkcionira više stotina referentnih maloprodajnih lokacija. Modul omogućava upravljanje zalihama u maloprodajnim objektima, a korisniku pruža sigurnost i mogućnost da u svakom trenutku može pratiti svoje poslovanje. Sve promjene nastale pri maloprodajnim objektima se direktno i automatski generišu u Glavnoj knjizi i Upravljanju zalihama.
Najvažnija funkcija šifarnika je definiranje kasira i njihovih korisničkih imena, na osnovu kojih se vrše zaključci, te prati prodaja i promet maloprodajnih objekata.
Poslovna funkcija omogućava operateru lako i jednostavno saznavanje stanja artikala prilikom prodaje. Pruža mogućnost rada sa kartičnim poslovanje i davanjem različitih vrsta popusta u zavisnosti od vrsta kartica. Pruža mogućnost akcijskog poslovanja i praćenje hronologije akcija, te njihovog jednostavnog arhiviranja/aktiviranja. Pruža mogućnost velikog broja izvještaja o prometu, stanju i realizaciji maloprodajnih objekata.
Poslovna funkcija pruža mogućnost parcijalnih i generalnih inventura, što povećava efikasnost poslovanja pošto ne zaustavlja rad prodajnog objekta. Inventura se može raditi za pojedinačni artikal, grupu artikala ili za cjelokupan asortiman maloprodajnog objekta.
Punjenje/pražnjenje kasa je poslovna funkcija koja omogućava razdvajanje front od back offica, tako da POS samostalno prodaje i sva prodaja se automatski generira, te podliježe svim pravilima upravljanja zalihama.
Sav rad vezan za ulaze, promjenu cijena, odobravanje promjena vrši se u back office-u te se na taj način se ostvaruje velika autonomija prodajnog mjesta.
Plasman štampe
Plasman štampe
IMIS modul Plasman štampe je namijenjen svim izdavačkim kućama koje trebaju informatičku podršku za upravljanje procesima planiranja i distribucije štampe.
Koristi se za planiranje tiraža štampe, te organiziranje i obavljanje isporuke po fizičkim kanalima distribucije. Planiranje se vrši na dnevnom nivou, vraćena štampa (remitenda) se evidentira po svakom mjestu isporuke, a obračun i fakturisanje imaju datumsku komponentu koju određuje sam korisnik. Poslovnim funkcijama su podržane sve specifičnosti kod izdavanja novina kao što su: životni vijek proizvoda, remitenda, dnevna dostava i mjesečna faktura te fizički kanali distribucije.
Šifarnici definiraju podatke vezane za periodiku, vrstu novina, izdanje, linije, kanale, vidove prodaje, planove, ugovore, vrste obračuna, pretplata, fakture, periode vraćanja remitende, te kategorije poslovnog partnera.
Poslovna funkcija omogućava unos, pregled i traženje nastalih promjena te relevantne izvještaje.
Izvještaj omogućavaju različite preglede podataka o planovima tiraža, otpremnicama, o unosu remitende, po vrstama promjena, finansijskom obračunu, fakturama, obračunu prizvodnje, te remitendi za određeni datumski opseg.
Poslovna funkcija omogućava da se unaprijed i naknadno izvrše obračuni, kao I pregled svih obračuna I kontrola donosa obračuna sa usporednim podacima prema pripadajaćim kategorijama (Poslovni partner, Novinsko izdanje, Donos i Stanje).
Poslovnom funkcijom je omogućeno fakturisanje plasmana štampe, traženje i pregled faktura (fiskalizovanih i nefiskalizovanih), pregled naloga za Glavnu knjigu, te storno fakture.
Poslovna funkcija omogućava generisanje zaključka obračunskog perioda, nakon čega se formira promjena početnog stanja.
Poslovna funkcija omogućava povratnice, unos remitende, traženje promjena, obrada i kontrola remitende, pregled neprimljenje remitende, te automatsko punjenje količine remitende u promjene u pripremi za određeni broj izdanja.
Servis brojila
Servis brojila
Modul Servis brojila omogućava praćenje servisa elektronskih brojila električne energije i uklopnih satova po fazama.
Poslovnom funkcijom Prijem brojila može se vršiti import sa ručnog terminala, kao i unos promjene ulaza.
Modul je u potpunosti povezan sa modulom Računovodstvo, pa se tako prilikom generisanja faktura automatski vrši knjiženje u glavnu knjigu i KIF-iranje.
U samom modulu se nalazi set izvještaja kojim je moguće dobiti uvid u listu brojila na radnim nalozima, listu brojila na fakturi, otvorene i završene radne naloge, utrošak materijala po radnim nalozima, listu brojila za otpremu i sl.
Kataloška prodaja
Kataloška prodaja
Modul Kataloška prodaja predstavlja unapređenje poslovanja korištenjem inovacija i informacionih tehnologija, a primjena interneta daje priliku menadžmentu da u svakom trenutku prati poslovanje komercijalista na terenu. Kako se radi o direktnoj komunikaciji sa kupcem, modul osigurava prikaz kompletnog asortimana artikala, stanje zaliha, rekapitulaciju naplate, istoriju kupca. Omogućeno je kreiranje narudžbi na terenu i razmjena podataka putem interneta sa svim relevantnim IMIS modulima.
Unos narudžbe i obrada na bazi postojećih podataka o poslovnom partneru (ugovor s kupcem, broj dana odgode, rabatna skala).
Poslovna funkcija koja omogućava pregled poslovanja s poslovnim partnerom kroz pregled narudžbi i pregled plaćanja.
Poslovne funkcije koje omogućavaju dvosmjernu razmjenu podataka sa IMIS-om (poslovni partner, artikal,skladište, vrsta promjene, lager lista, prodaja, finansijsko stanje).
Poslovna funkcija koja omogućava automatsko generisanje fakture nakon kreiranja kreiranja narudžbe.
Autobuska stanica
Autobuska stanica
Modul je razvijen je u cilju potpune automatizacije rada autobuske stanice, te je prilagodljiv specifičnim potrebama korisnika. Modul Autobuska stanica se sastoji iz dva dijela. Prvi dio čine funkcije prodaje i evidencije, koje omogućavaju rad biletera i otpravnika, dok se drugi dio sastoji od izvještaja i pregleda, na osnovu kojih je moguće dobiti uvid u kompletno poslovanje autobuske stanice.
Prodaja je poslovna funkcija kojom je omogućena prodaja svih vrsta karata (autobuskih, mjesečnih, peronskih karata, te računa za garederobu).
Poslovna funkcija kojom je omogućen uvid, kontrola i rad sa svakim aspektom kupljene karte od rezervacije, čekiranja do liste čekanja.
Poslovna funkcija kojom je moguće evidentirati dolaske i odlaske autobusa, kašnjenja, te neobavljene linije.
Putem izvještaja moguće je dobiti listu svih prodatih karata, čekiranih karata, ukupan prihod autobuske stanice, listu putnika za određeni polazak, neobavljene linije i sl.
Apoteke
Apoteke
Višegodišnje iskustvo i uspješna saradnja s domaćim kompanijama koje se bave trgovinom lijekovima i drugim farmaceutskim proizvodima, rezultirali su ugradnjom niza pogodnosti u operativnom i izvještajnom segmentu IMIS modula Upravljanje zalihama i Apoteka.
Šifarnici definiraju podatke vezane za zavod, zdravstvene ustanove, načine propisivanja, bolesti, osiguranike, ljekare, esencijalne liste, liste pomagala, ljekare specijaliste, poslovnice, prodajna mjesta, vrste zaključaka, plaćanja i faktura.
Poslovnom funkcijom je omogućen uvid, kontrola i rad sa svakim aspektom izdavanja lijekova i medicinskih pomagala od izbora artikala, listi (komercijane/esencijalne), atributa do popunjavanja recepata.
Poslovna funkcija kojom je moguće unijeti novu fakturu zavodu, odabrati unijete recepte za fakturisanje, promijeniti status fakturi, stornirati fakturu te eksportovati fakturu zavodu.
Putem izvještaja moguće je dobiti listu
zaključaka trgovanja (sa prikazom promjena/ prikazom prodaje i naplate) te rekapitulacije prodaje, recepata (po lijeku, ATC kodu, ljekaru ili pacijentu) te pomagala. Sve izvještaje je moguće eksportovati u Excel.
Servis (vozila)
Servis vozila
Modul Servis, nije standardni IMIS modul, te omogućava evidentiranje različitih podataka o potrebnim i obavljenim radnim operacijama na vozilima, a sve u svrhu učinkovitijeg raspolaganja resursima kompanije.
ZAHTJEV ZA IZVRŠENJE RADOVA NA VOZILU
PRIMOPREDAJA VOZILA
RADNI NALOG
PODRADNI NALOG, PRATEĆI RADNI NALOG
REKLAMACIONI ZAHTJEV
INTERVENCIJA NA TERENU
TREBOVANJE
UNOS IZVRŠENIH RADOVA
SERVISI VOZILA
FAKTURISANJE
IZVJEŠTAJI
AUTOMATSKA REALIZACIJA RADNIH SATI ZA UPOSLENIKE
Obračun toplotne energije
Obračun toplotne energije
Modul Obračun toplotne energije omogućava vođenje evidencije potrošača, mjesta mjerenja, obračuna i faktirisanja utrošene toplotne energije za pravna i fizička lica, naplate od potrošača, knjiženje obračuna i naplate u Glavnu knjigu, kao i prateće izvještavanje.
Zapisnik (ugovor) sa potrošačem o uključenju toplotne energije,
Zapisnik o isključenju toplotne energije,
Mjesto potrošnje (mjerenja) toplotne energije,
Hodogram (hod raznošenja) faktura,
Tarife,
Korekcije,
Obračun za određeni period, određena mjesta potrošnje, za različite tarife po odgovarajućim cijenama,
Masovna štampa faktura,
Automatsko knjiženje i evidencija u knjigu izlaznih faktura,
Rad naplatne službe-prijem uplata,
Prepoznavanje fakture po bar kodu, informacije o potrošaču,
Izvještaji o potrošnji, naplativosti: po ulazu, ulici, podstanici, kotlovnici.
Upravljanje vozilima
Upravljanje vozilima
Modul Upravljanje vozilima, nije standardni IMIS modul, te omogućava evidentiranje različitih podataka o vozilima koja su u upotrebi u vašoj kompaniji. Ovdje definirani podaci se automatski reflektiraju u srodnim modulima poput Putnog naloga, Servisa i Sistema notifikacija.
Šifarnici definiraju podatke vezane za marku, tip, vrstu, boju, konstruktivnu izvedbu, dimenziju, opremu, potrošnju goriva, vrstu osiguranja, te štetu nastalu na vozilu.
Izvještaji su grupirani u: izvještaje o vozilima, registracijama, licencama, opremi, utrošcima i potrošnji goriva. Svi izvještaji se mogu kreirati na osnovu relevantnih parametara.
Ova funkcija omogućava da izvještaje za modul Upravljanje vozilima exportujete u Excel.
Poslovna funkcija omogućava unos vozila i definiranje podataka shodno parametrima definiranim u Šifarnicima. Dostupne su i brojne dodatne funkcionalnosti vezane za registraciju, licence, očitavanje tahografa, potrošnju, servise, preventivne preglede, te ugrađene dijelove na vozilu.
Upravljanje auto gumama
Upravljanje auto gumama
Modul Upravljanje auto gumama služi za evidentiranje podataka, te praćenje kretanja i ciklusa auto guma.
Šifarnici definiraju podatke vezane za marku, tip, proizvođača, dimenziju, vremenski uslov, poziciju ugradnje, skladište, te vrste promjene gume kao i unos/pregled svih postojećih guma.
Poslovna funkcija omogućava unos i pregled kretanja pojedinačnih guma (eksterni ulaz/izlaz u skladište, preskladištenje, stavljanje/skidanje na vozilo, protektiranje itd.).
Izvještaji omogućavaju različite preglede podataka za lager listu, gume na vozilu odnosno skladištu (neamortizovane/amortizovane/nisu ispunile normu/ispunile normu). Sve izvještaje je moguće eksportovati u Excel.
Poslovna funkcija obračun amortizacije omogućava da se na osnovu podataka o pređenim kilometrima i/ili starosti auto guma izvrše ispravke vrijednosti (otpis auto guma).
Putni nalog
Putni nalog
Modul Putni nalog omogućava evidentiranje različitih podataka neophodnih za neometano obavljanje linijskog saobraćaja.
Šifarnici definiraju podatke vezane za izostanke i zabrane uposlenika, benzinske pumpe, vrste putnog naloga, vrste goriva, razloge ler kilometara, registar voznog osoblja i pregled vozila.
Poslovna funkcija omogućava pregled unesenih rasporeda, te masovno generisanje putnih naloga. Dodatno, korisnik ima uvid i kontrolu plana rasporeda voznog osoblja.
Poslovna finkcija omogućava unos novih i pregled postojećih putnih naloga. Korisniku su na raspolaganju informacije o stavkama putnog naloga, evidenciji utroška goriva, te mogućnost zaključivanja putnog naloga.
Izvještaji omogućavaju različite preglede podataka o ukupnoj potrošnji goriva, obavljenim linijama (po vozaču, po vozilu, u period), o realizaciji (po vozaču, po vremenskom opsegu te po kontrolnom listu)
Mjenjačnica
Mjenjačnica
Modul Mjenjačnica predstavlja posebnu poslovnu funkcionalnost IMIS-a, te je namijenjena ovlaštenim mjenjačima koji obavljaju poslove otkupa i prodaje stranih sredstava plaćanja.
Poslovnim funkcionalnostima omogućavamo direktan import kursnih lista banke poslovnog partnera, ali i ručni unos kursnih lista uz maksimalnu sigurnost (određivanje ovlaštenih osoba), definiranje raznolikih politika odnosno načina rada sa pojedinim valutama (provizija otkup/prodaja, minimalna naknada za valutu). Sam proces otkupa i prodaje valuta je veoma intuitivan i jednostavan putem poslovne funkcije Temeljnice blagajničkog dnevnika, gdje se odabirom vrste temeljnice (Ulaz gotovine u mjenjačnicu/Otkup strane gotovine/Prodaja strane gotovine/Izlaz gotovine iz mjenjačnice) automatski mijenjaju parametri ekrana i defaultno popunjavaju podaci za najčešće korištene valute.
Visok nivo kontrole u okviru modula Mjenjačnica postižemo kroz posebno kreirane izvještaje (Dnevnik otkupa/prodaje stranih sredstava plaćanja, Rekapitulacija otkupa i prodaje strane gotovine za period, Dnevni izvještaj ovlaštenog mjenjača o obavljenim mjenjačkim poslovima, Lista transakcija, Popis evidentiranih apoena za valute u periodu, Sumarni prikaz kursnih razlika u periodu, Analitički prikaz provizije na potvrde, itd).
gdje se prilikom zaključka dnevnika automatski generiše nalog za knjiženje
kroz dostupnost predefinisanih vrsta temeljnica kao što su Uplata gotovine u mjenjačnicu/Otkup strane gotovine/Prodaja strane gotovine/Isplata gotovine u banku
kroz mogućnost prilagodbe funkcionalnosti modula korisnikovim poslovnim potrebama kao što je vidljivo na primjeru poslovnih funkcionalnosti kreiranja kursnih razlika, te automatizovanog pologa novca u banku
kroz mogućnost kreiranja i dobijanja velikog broja izvještaja o prometu po prodajnim mjestima, kao i na nivou kompletnog preduzeća.
kroz mogućnost definiranja niza korisničkih prava koja odgovaraju stvarnim potrebama i radnim mjestima uposlenih (tako poslovođi možete dodijeliti posebna korisnička prava kako bi importovali/unosili kursne liste,unosili posebne uslove za određene valute itd.)
kroz jednostavan i efikasan način zaključivanja blagajničkog dnevnika, kao i saznavanja stanja mjenjačnice u svakom trenutku.
Kamenoklesarstvo
Kamenoklesarstvo
U svom širokom spektru modula za poslovanje svih vrsta djelatnosti imamo u ponudi i specifičan modul Proizvodnja namijenjen kamenoklesarstvu, odnosno proizvodnji i preradi raznolikog asortimana proizvoda od kamena i ostalih sirovina.
Po čemu je specifičan IMIS modul Proizvodnja za kamenoklesarstvo?
pa tako sadržava potrebne šifarnike poput šifarnika operacija, Radnog mjesta, Vrste obrade te Vrste radnog naloga.
Osnovna prednost IMIS-a u kamenoklesarstvi je mogućnost korištenja zasebne android aplikacije na tabletima, preko koje svi učesnici u procesu prozvodnje imaju uvid u postojeće radne naloge.
Klikom na određenu stavku radnog naloga otvara se prozor sa detaljnim prikazom podataka za pojedinačnu stavku (Dimenzija, Proizvedena količina, Potrebna količina, Preostala količina, Završeno – ukupno, Završeno – isporučeno, Završeno – nije isporučeno, kao i Prikaz sa označenim stranama za kantiranje).
IMIS aplikacija radni nalozi je dizajnirana u skladu sa svim postojećim standardima razvoja android aplikacija, a istovremeno je veoma jednostavna i logična za upotrebu. S obzirom na vlastite softverske odnosno razvojne kapacitete, možete biti sigurni da aplikacija podržava sve specifične potrebe naših korisnika poput prilaganja skica zahtjevanog proizvoda.