Proces saradnje
Dinamično poslovno okruženje zahtijeva brzo reagovanje na promjene, stoga veliku konkurentu prednost može predstavljati i bliska saradnja s isporučiocem poslovnog softvera s kojim u vrlo kratkom roku imate na raspolaganju specifična rješenja za djelatnost Vaše kompanije.
Samo detaljno upoznavanje i razumijevanje problematike poslovnih procesa Vaše kompanije rezultirati će kvalitetnim rješenjem. Ranim sastancima utvrđuju se detalji funkcija koje finalni integrisani informacioni sistem mora zadovoljiti.
Svi detalji dogovoreni na sastancima se inkorporiraju u funkcionalnu specifikaciju rješenja, koja se ovom prilikom klijentu daje na uvid i potvrdu nakon čega razvojni proces informacijskog sistema započinje.
Ukoliko funkcionalna specifikacija promovira razvoj novih modula ili funkcija, tim za razvoj prijanja na izradu rješenja. Stoga je nedvojbeno od izuzetne važnosti kako proizvod funkcionira u cjelini, čemu pridonosi i stroga kontrola kvaliteta i efikasnosti naših rješenja.
Realizacija projekta se vrši prema prethodno utvrđenom terminskom planu, gdje se naš tim za podršku u potpunosti fokusira na što je moguće više vremenski i finansijski bezbolniju implementaciju novog informacionog sistema po Vaše poslovne procese
Kao najučinkovitijim načinom edukacije naših korisnika smatramo upoznavanje sa softverom kroz praksu. Infosoft tim za podršku će Vas postepeno provoditi kroz sve karakteristične korake poslovnih funkcija.
Naš tim za podršku kontinuirano radi sve do momenta potpunog prelaska svih modula i funkcija IMIS®-a u radni režim, nakon čega nudimo svim korisnicima ugovor o održavanju softvera na neograničeno trajanje.
Prednosti koje se stiču ovakvim pristupom su raznolike i značajne, stoga budite uvjereni da:
U svakom trenutku imate oslonac i podršku ukoliko dođe do potrebe za dodatnim razvojem ili modifikacijom softvera
Uvijek imate na raspolaganju najsposobnije stručnjake, upravo one stručnjake koji su Vam isporučili informacioni softver.